تبلیغات
باشگاه معلمان ایران - اگر به معلمی عشق می ورزید، دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنید

,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,

,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,

,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,

,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,

,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,
,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,
اخبار آموزش و پرورش,دانشگاه فرهنگیان,باشگاه معلمان ,باشگاه معلمان جوان ایران,فیش حقوقی,ضمن خدمت,فرهنگیان ,
لوگوی حمایتی

باشگاه معلمان جوان ایران

برای حمایت از ما کد زیر را در وبلاگ یا وبسایت خود قرار دهید

,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,
,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,
نظرسنجی
به نظر شما رتبه بندی معلمان واقعا خواهد توانست در عمل از چند شغله بودن معلمان جلوگیری نماید؟




دسترسی سریع
اخبار آموزش و پرورش,دانشگاه فرهنگیان,باشگاه معلمان ,باشگاه معلمان جوان ایران,فیش حقوقی,ضمن خدمت,فرهنگیان ,اخبار آموزش و پرورش,دانشگاه فرهنگیان,باشگاه معلمان ,باشگاه معلمان جوان ایران,فیش حقوقی,ضمن خدمت,فرهنگیان ,
آرشیو مطالب
لینک دوستان
نویسندگی در باشگاه
,معلمی,عشق,ورزید،,دانشگاه,فرهنگیان,انتخاب,
ارسال شده توسط : مجتبی رحیمی
ارسال شده در تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393
سرپرست دانشگاه فرهنگیان، خطاب به دانش آموزان گفت: اگر به معلمی عشق می ورزید در انتخاب دانشگاه خود به دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه داشته باشید.

اگر به معلمی عشق می ورزید، دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنید

محمود مهر محمدی در مراسم بازگشایی دبیرستان شاهد هفتم تیر، تجارب مدرسه و محیط  کلاس را تجاربی، دارای ابعاد گوناگون، متنوع و با شدت و ضعف متفاوت از نظر ماندگاری دانست و تصریح کرد: ماندگارترین و مستحکم ترین تجارب در شکل دادن شخصیت دانش آموزان در کلاس درس اتفاق نمی افتد و این تئوری را می توان تناقص تعلیم و تربیت مدرن نامگذاری کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، فعالیت های علمی، دینی، هنری و آموزشی را که در قالب فعالیت های درون زا، اختیاری، داوطلبانه و آزادانه در ساحت مدرسه، اما خارج از کلاس درس، انجام می شود را پایدارترین و نافذترین اقدامات در شکل دادن شخصیت دانش آموزان خواند و افزود: تجربیات کلاسی نیز مهم و تاثیر گذار می باشد، اما فعالیت هایی که بعضا به اشتباه فوق برنامه نامیده می شود، می تواند به یادگیری های بسیار قدرتمند تر از حیث پایداری و استحکام دست یابد تا جایی که بشود گفت، نهاد مدرسه اساسا باید به واسطه این دست تجارب یادگیری خارج از کلاس درس معتبر و مهم شناخته شود.

وی، خطاب به دانش آموزان، گفت: در کلاس درس به انجام فعالیت های مربوط به درس بسنده نکنید و فرصت های خارج از کلاس درس به شکل انفرادی و گروهی خلق کنید و از مدیران و مربیان خلق چنین فرصت هایی را درخواست کنید.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه ی سخنان خود، مدیران و مربیان مدارس را مورد خاطب قرار داد و افزود: با اهتمام به توسعه ی فرآیندهای خارج از کلاس درس، تناقص تعلیم و تربیت مدرن را کاهش و کارایی اثربخشی مدرسه به شکل جدی را افزایش دهید.




مهر محمدی، خاطرنشان کرد: با تغییر در روش های آموزشی نیز می توان تجارب یادگیری در کلاس درس را همانند تجارب پر قدرت و استحکام خارج از کلاس درس کرد.

وی، با اشاره به نقش غالب مستقیم، آمرانه و یکطرفه در کلاس های درس، گفت: این نقش باید غیرمستقیم و با محوریت دانش آموز انجام گیرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه معلمان باید با اراده و تدبیر تربیتی در کلاس های درس از متن به حاشیه بروند، تصریح کرد: با بهره گیری از این امر، کلاس های درس را چنان مدیریت و صحنه پردازی کنید تا اثرگذارترین آموزش اتفاق بیافتد.

وی، در بخشی دیگر از سخنان خود، با معرفی دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه را نهادی تازه تاسیس، ماموریت گرا و ذخیره آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: حدود و آستانه ی کیفیت و کارایی در آموزش و پرورش را دانشگاه فرهنگیان تعیین می کند.

 مهر محمدی، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان را یکی از ابزار قدرت در دانشگاه فرهنگیان برشمرد و خطاب به دانش آموزان گفت: اگر در خودتان عشق به معلمی و ادای دین بیشتر به جامعه احساس می کنید در انتخاب دانشگاه خود به دانشگاه فرهنگیان نیز توجه  ویژه داشته باشید و به دوستانتان نیز تذکر بدهید.
نظرات
از درج هر گونه نظر تبلیغاتی بپرهیزید.چون نظرات دارای تبلیغ سایت نه تنها تایید نمیشوند .بلکه به عنوان اسپمر به ساماندهی معرفی خواهند شد.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.