تبلیغات
باشگاه معلمان ایران - کدام دبیران زبان انگلیسی حق تدریس ندارند؟

کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,

کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,

کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,

کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,

کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,
کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,
اخبار آموزش و پرورش,دانشگاه فرهنگیان,باشگاه معلمان ,باشگاه معلمان جوان ایران,فیش حقوقی,ضمن خدمت,فرهنگیان ,
لوگوی حمایتی

باشگاه معلمان جوان ایران

برای حمایت از ما کد زیر را در وبلاگ یا وبسایت خود قرار دهید

کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,
کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,
نظرسنجی
به نظر شما رتبه بندی معلمان واقعا خواهد توانست در عمل از چند شغله بودن معلمان جلوگیری نماید؟




دسترسی سریع
اخبار آموزش و پرورش,دانشگاه فرهنگیان,باشگاه معلمان ,باشگاه معلمان جوان ایران,فیش حقوقی,ضمن خدمت,فرهنگیان ,اخبار آموزش و پرورش,دانشگاه فرهنگیان,باشگاه معلمان ,باشگاه معلمان جوان ایران,فیش حقوقی,ضمن خدمت,فرهنگیان ,
آرشیو مطالب
لینک دوستان
نویسندگی در باشگاه
کدام,دبیران,زبان,انگلیسی,حق,تدریس,ندارند؟,
ارسال شده توسط : مجتبی رحیمی
ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 تیر 1394

سید بهنام علوی مقدم در مورد شیوه نوین آموزش زبان خارجی در مدارس موسوم به "پراسپکت " اظهار داشت: یکی از شاخص های راهنمای برنامه درسی ما اشاعه برنامه توسط معلم است و در این راهنمای برنامه درسی یکی از موضوعاتی که مطرح است صلاحیت های تخصصی دبیر زبان است اما از نوشته تا عمل تفاوت بسیار است.

وی افزود:مشخص کردیم که معلم حداقل کارشناسی زبان یا یکی از رشته های مشابه را داشته باشد، کلاس های ضمن خدمت مشابه را دیده باشد و موارد دیگر؛ اما از نظر ضمانت اجرایی ما قدرتی نداریم چون این موضوع از حیطه مسئولیت های دفتر تالیف خارج است و به معاونت آموزشی آموزش و پرورش مربوط است.

 مدیر گروه زبان های خارجی دفتر تالیف کتب درسی گفت: ما راهکار لازم را به معاونت های آموزشی ابلاغ کردیم و خواستیم به دبیرانی که دوره آموزشی پراسپکت را ندیدند حق تدریس پراسپکت 1 و 2 داده نشود اما با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد، بخصوص در استانهای غیربرخوردار، بعضا دیده شده که حتی دبیران غیرتخصصی زبان برای آموزش استفاده شده که ممکن است آسیب های جدی را در این زمینه وارد کند.

 عضو هیات علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ادامه داد:سطح تحصیلات در معلم های زبان ما روز به روز بالاتر می رود و معلمان ما بهتر و بهتر می شوند؛ اما باز هم نیاز است خود معلمان همت بیشتری صرف کنند و مهارت های زبانی خودشان را ارتقاء دهند.

 علوی مقدم درخصوص بسته های راهنمای تدریس گفت: ما کتاب راهنمای خوبی برای آموزش معلمان نوشتیم. سی دی های مالتی مدیا هم برای این کار تهیه شده که معلم ها با دیدن آن می توانند آموزش کافی را برای آموزش پراسپکت ببینند. البته ناگفته نماند تیم تالیف ما با حضور در استان های مختلف کشور و دیدار چهره به چهره با معلمان اکثر مناطق سعی کرده اشاعه برنامه را به صورت مستقیم با معلم داشته باشد.

 زبان جدید، افق جدید

مدیر گروه زبان های خارجی دفتر تالیف کتب درسی در پایان به موضوع اهمیت یادگیری زبان بطور کلی اشاره کرد و اظهار داشت: زبان و تفکر دو روی یک سکه اند و همین باعث می شود کسانی که دامنه لغات گسترده تری دارند و تعداد زبان بیشتری می دانند جهان بینی وسیع تری نیز داشته باشند. می گویند: A new language is a new horizon یک زبان جدید یک افق جدید است. یک زندگی جدید است؛ و این به شدت تاثیرگذاری دانستن زبان در زندگی اشاره دارد.

مرتبط با :
نظرات
از درج هر گونه نظر تبلیغاتی بپرهیزید.چون نظرات دارای تبلیغ سایت نه تنها تایید نمیشوند .بلکه به عنوان اسپمر به ساماندهی معرفی خواهند شد.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.